ClearTech - צלול טכנולוגיות - קניית מכשיר מיני בר לבית
 
 
חיפוש באתר:  


  מיני ברים-חם/קר
  ברים ריצפתיים
  קולרים ומשקורים
  מוצרים נוגדי אבנית
  מטהרי מים
  מערכות אוסמוזה הפוכה
  מסנני מים תוצרת ארה"ב
  ערכות מסננים להחלפה
  מסנני מים
  בטיחות ומיגון
  מוצרים משלימים
  שרות ותחזוקה
  שאלות נפוצות
  מאמרים בתחום המים
  מסננים למקררים
  מיני בר מתצוגה/יד שנייה
  מכונות קפה לבית ולמשרד
  מרככי מים Brita
  אוסמוזה לתעשייה
 

קניית מכשיר מיני בר לבית

 מכשיר מיני בר לבית

מידע שימושי על קניית מכשיר מיני בר לבתים פרטיים
בתי אב רבים בישראל מבינים כיום את הצורך בשתייה של מים איכותיים ומסוננים, אשר יהיו בריאים  יותר ואולי אף טעימים ממי הברז בבית. משפחות רבות קונות על בסיס קבוע מים מינרלים בבקבוקים. אחרות משתמשות בקנקן עם פילטר אשר מסנן את המים. אך לאט לאט יותר ויותר משפחות בישראל מעדיפות לרכוש מכשיר מיני בר לבית אשר מסנן ומקרר את מי הברז באופן קבוע. חברות המים מציעות מתקני מים  ומכשירי טיהור וסינון מים מסוגים שונים, שמטרתם אחת: סינון מי הברז ולאספקת מים מטוהרים.
נבדיל בין כמה מתקני מים שונים: יצרני המים המינרלים משווקות מתקני  מים המבוססים על כדי מים בעלי קיבולת של שמונה עד חמישה עשר ליטרים. אותם מתקני מים למעשה אינם מסננים את מי הברז שלנו, אלא מקררים מים מינרלים שמסופקים ממיכל שיושב על מתקן המים. מנגד הפתרון הזה, ישנן חברות המספקות מכשיר מיני בר שמתחבר על ידי צינורית קטנה למערכת המים המרכזית  ומעבירה למתקן – דרך מסנן -  מי ברז רגילים. מי הברז עוברים סינון במתקן המים ובסופו של דבר אתם מקבלים מים צלולים וטעימים להנאתכם.

מכשיר מיני בר  - קניית בר מים לבית או פילטר מים לבתים פרטיים

מכשיר מיני בר שמבוסס על מים מינרלים ומתקני מים שאינם מבוססים על מים מינרלים לרוב יכילו שני אופציות עיקריות מלבד הגשת המים בטמפרטורת החדר: קירור מי השתייה וחימום מי השתייה להכנת משקאות חמים. לכן, מתקני מיני בר מתחברים למקור חשמל אשר מפעיל מנגנון קירור ומנגנון חימום הקיימים בתוך המתקן ואשר תפקידם לחמם ולקרר את המים בשני מיכלים נפרדים.
מכשיר מיני בר מתקדם יציע גם חימום Extra -Hot של המים, כלומר חימוש אשר יבטיח כי המים שלכם ירתחו בטמפרטורה הגבוהה ממאה מעלות, שזו נקודת הרתיחה של מים. אופציה כזאת קיימת ברוב מתקני המים ולא רק במכשירים המשוכללים והיקרים.


סוגי מיני בר

מכשירי מיני בר איכותיים, בעלי מסנן מים איכותי ובעלי אופציות לחימום אקסטרה, עולים יותר מאשר מתקני המיני בר  הבסיסיים. לרוב הם אף צורכים כמות גדולה של חשמל. קנייה של מכשיר מיני בר לבתים יכולה להתבצע בליווי צמוד של נציג חברה להפצת מכשירים כאלו – אשר ישמע את הצרכים שלנו, ויסייע לנו לעשות את הבחירה הנכונה בין מתקן מסנן לבין מתקן של מים מינרלים.

יש לקחת בחשבון שהתקנה של מיני בר צריכה להתבצע על ידי חברה המוסמכת לכך. קרא עוד על התקנת בר מים באתר שלנו, כי קניית מכשיר מיני בר לבית עושים עם חברת צלול.

לעמוד פילטר מים ומידע על טיהור מים
 
 
 
© כל הזכויות שמורות ל"פרפקט מרקטינג" - מפעילת אתר "צלול- מיני בר" אוסמוזה הפוכה | מי אנחנו | צור קשר | מפת האתר | מטהרי מים | הוספה למועדפים | קולר מים | פילטר מים | אבנית | מסנן מים | מיני בר אולימפיק | בית | מיני בר רצפתי אנג'ל | אוסמוזה הפוכה | מיני בר ומערכות אוסמוזה הפוכה | אבניX
 
חברת צלול מיני בר עוסקת בשרות ואספקה של מוצרים בתחום טיהור מים והשבחת המים למגזר הפרטי והעסקי גם יחד. השירות הניתן למגזר העסקי כולל ארגונים גדולים וקטנים כאחד. מגוון המוצרים כולל בין היתר : מיני בר למים חמים וקרים, מכונות שתייה (בר מים), פתרונות למניעת אבנית, ציוד ביתי לטיהור מים והשבחת מי הברז, מסנני מים , ממברנות, מערכות אוסמוזה הפוכה וסוגים נוספים של ציוד נלווה.הייתרון בקניית מתקן מיני בר מים לבית דרך חברת צלול הינו השירות המצויין, המחירים הזולים והאחריות המקיפה.
צלול מיני בר משווקת מיני ברים ומתקני מים בכל רחבי הארץ ועובדת עם היבואנים הגדולים ביותר והיצרניות המובילות בישראל. מתקני מיני בר - מכשיר בר מים ביתי , מסנן אבנית עם חברת צלול
מאמרים נוספים: קניית מיני בר -המלצות   טיהור מים -בר מים -שאולות ותשובות מתקן מים ביתי  פילטר אבנית

 
   
  עיצוב אתרים

© כל הזכויות שמורות ל"פרפקט מרקטינג" - מפעילת אתר צלול מיני בר ושיווק פתרונות טיהור מים
לייבסיטי - בניית אתרים