ClearTech - צלול טכנולוגיות - מרככי מים Pelican (עברית)
 
 
חיפוש באתר:  


  מיני ברים-חם/קר
  ברים ריצפתיים
  קולרים ומשקורים
  מוצרים נוגדי אבנית
  מטהרי מים
  מערכות אוסמוזה הפוכה
  מסנני מים תוצרת ארה"ב
  ערכות מסננים להחלפה
  מסנני מים
  בטיחות ומיגון
  מוצרים משלימים
  שרות ותחזוקה
  שאלות נפוצות
  מאמרים בתחום המים
  מסננים למקררים
  מיני בר מתצוגה/יד שנייה
  מכונות קפה לבית ולמשרד
  מרככי מים Brita
  אוסמוזה לתעשייה
 

מרככי מים Pelican (עברית)

 English
מערכות המים של Pelican מאפילות על כל המתחרים בכל התחומים המכריעים הקובעים איכות מהילכן Pelican הוא מנהיג שאין שני לו בתעשיית המים בארה"ב.Pelican  קובע את "תקן הזהב" של סינון לכל הבית (בין היתר) בתחום של ריכוך ללא מלח לכל הבית, עם מעל לעשור של מוצרים שונים ואיכות בלתי מתפשרת לסביבה.Pelican מוגדר באופן אוטומטי כ"התקן הקובע בתעשייה" בגלל ביצועים מוכחים, חדשנות מתמשכת וטכנולוגיה מעולה ואלה רק חלק מהסיבות שמוצרי Pelican הנם המבוקשים ביותר בקהילה הבינלאומית לטיפול במים.
עכשיו Pelican ממריא לישראל עם מוצריו ואנו גאים להציג שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת "צלול טכנולוגיות" שנבחרה להיות הנציגה הבלעדית שלנו בישראל.  השותפות הזאת תאפשר לראשונה לתושבי ישראל ליהנות לראשונה מהמוצרים הטובים ביותר בעולם המים, ולבצע את הטיפול היעיל ביותר האפשרי במים עם הנדסת מוצרים  שאין דומה לה. אנחנו ב Pelican מחויבים להמשיך ולהיות הסטנדרט עבור אחרים ואנחנו נתמוך ונלווה את השותף שלנו בישראל"צלול - טיהור וסינון מים".
ג'סטין ברקר  
סמנכ"ל פיתוח עסקי  (תורגם מאנגלית, המקור בגרסה האנגלית באתר)




  - סדרת מערכות ריכוך ללא מלח וכימיקלים לכל הביתPelican.

אם אתה מעוניין למנוע ולסלק את התופעה השלילית המזיקה של מים קשים ללא שימוש במלח או בכימיקלים אחרים, אז מערכות הריכוך ללא מלח של Pelican הן התשובה בשבילך למים הקשים בביתך.  עצור את ההשפעה המזיקה של מים קשים בביתך  והאבנית המצטברת בהדרגה, באמצעות מערכת הריכוך הטבעית של Pelican  שהנה הפתרון היחיד המוכח באמת בעולם אשר נבדק וקיבל את התקנים המחמירים ביותר.  לרשותך סדרת מרככים המתאימה לכל צורך וגודל להתאמה לכל צורך. זה הזמן שלך להתקין ולחוות בעצמך את ההבדל עם מערכת הריכוך של Pelican.
 
 
Pelican Salt Free Water Softeners
Pelican NaturSoft Salt-Free Water Softener
מערכת הריכוך ללא מלח של Pelican  מוצעת  כמוצר ללא תחרות כלל ובביצועים ללא כל דמיון למערכות אחרות. עם אחריות מקיפה שאין כדוגמתה, יכולת התמודדות עם מים קשים פי 3 לפחות מכל מערכת אחרת ואורך חיים בלתי מוגבל כמעט.
ללא חשמל, ללא בזבוז מים, ללא תחזוקה כלל, הגיע הזמן שלך להתקין בביתך מערכת באיכות אחרת, בלתי מתפשרת המוצבת בפסגת הטכנולוגיה העולמית.   
יצרן:
Pelican
דגמים:
NS3 / NS6
חדרי אמבטיה:
1-3 & 4-6
מחיר: החל מ 10,500 ש"ח
Pelican COMBO – דגמים להשבחת כל המים בבית יחד עם ביטול האבנית.

אם אתה מעוניין לא רק במניעת האבנית אלא גם בסינון כלור ומזהמים אחרים (דשנים חקלאיים, תרכובות אורגניות וכד') להרגשה טובה יותר, ביטול ריחות וטעמי לואי בכל ברז בבית, דגמי combo   הן התשובה בשבילך. הצטרף לעשרות אלפי לקוחות מרוצים ותיווכח מידית מדוע Pelican COMBO הוא "מכשיר הביתי האולטימטיבי" עבור המשפחה שלך. אין צורך בקנית בקבוקים לשתייה ותתחיל לקבל מים באיכות מים מינרלים בכל ברז בבית. סדרה הפחמן של Pelican יחד בשילוב עם סדרה NaturSoft נותנת לך חוויה של ספא בכל הבית. תוצאה דרמטית מהמקלחת הראשונה.
 
 
Premium Whole House Water Filters / Softener Combo
Premium & NaturSoft Combo
התוצאה האולטימטיבית המתקבלת משילוב מרכך
NaturSoft יחד עם מערכת  Premium all house מהמתקדמות ביותר בעולם לסילוק כלור ריחות וטעמי לואי מהמים,  אתה מקבל איכות של מים מינרלים בכל מקלחת או ברז בבית. לא יותר גזים ההופכים למוצקים ומלכלכים, לא יותר עור מגורה ויבש לאחר רחצה. חוויה מושלמת והרגשה מדהימה של מי ספא בכל הבית. כולם ירגישו את ההבדל, גם חיות המחמד... 
יצרן:
Pelican
דגמים:
PSE1800 / PSE2000
חדרי אמבטיה:
1-3 & 4-6
מחיר: החל מ 15,750 ש"ח
 
© כל הזכויות שמורות ל"פרפקט מרקטינג" - מפעילת אתר "צלול- מיני בר" אוסמוזה הפוכה | מי אנחנו | צור קשר | מפת האתר | מטהרי מים | הוספה למועדפים | קולר מים | פילטר מים | אבנית | מסנן מים | מיני בר אולימפיק | בית | מיני בר רצפתי אנג'ל | אוסמוזה הפוכה | מיני בר ומערכות אוסמוזה הפוכה | אבניX
 
חברת צלול מיני בר עוסקת בשרות ואספקה של מוצרים בתחום טיהור מים והשבחת המים למגזר הפרטי והעסקי גם יחד. השירות הניתן למגזר העסקי כולל ארגונים גדולים וקטנים כאחד. מגוון המוצרים כולל בין היתר : מיני בר למים חמים וקרים, מכונות שתייה (בר מים), פתרונות למניעת אבנית, ציוד ביתי לטיהור מים והשבחת מי הברז, מסנני מים , ממברנות, מערכות אוסמוזה הפוכה וסוגים נוספים של ציוד נלווה.הייתרון בקניית מתקן מיני בר מים לבית דרך חברת צלול הינו השירות המצויין, המחירים הזולים והאחריות המקיפה.
צלול מיני בר משווקת מיני ברים ומתקני מים בכל רחבי הארץ ועובדת עם היבואנים הגדולים ביותר והיצרניות המובילות בישראל. מתקני מיני בר - מכשיר בר מים ביתי , מסנן אבנית עם חברת צלול
מאמרים נוספים: קניית מיני בר -המלצות   טיהור מים -בר מים -שאולות ותשובות מתקן מים ביתי  פילטר אבנית

 
   
  עיצוב אתרים

© כל הזכויות שמורות ל"פרפקט מרקטינג" - מפעילת אתר צלול מיני בר ושיווק פתרונות טיהור מים
לייבסיטי - בניית אתרים